Millers Oils manufacture and supply high quality lubricants, fuel treatments and other high performance formulations for use in automotive, commercial vehicle and industrial applications.

ZDDP

ZDDP - cinko dialkilditiofosfato variklinių alyvų priedai

Svarbi informacija sportinių ir klasikinių variklių inžinieriams, mechanikams

MillersOils_motorsport_web.gifVariklinės alyvos su šiuolaikiniais variklio dalių dilimą stabdančiais priedais gali netikti senesnio modelio automobilių varikliams. Juos naudojant, pavyzdžiui, gali greičiau susidėvėti paskirstymo velenėlių kumšteliai.
Millers Oil garantuoja, kad visuose Motosport ir Classic markių variklinėse alyvose ZDDP (cinko dialkilditiofosfato) priedų kiekis yra optimalus. Jie suteikia maksimaliai įmanomą apsaugą variklio dalims, esant didelėms apkrovoms, taip pat ir senesnio modelio automobilių varikliams.

Sportinių variklių inžinieriai ir mechanikai pastebėko, kad visiškai perrinktam varikliui dirbant įdirbio režimu, ant paskirstymo velenėlių atsiranda pasikartojačių dėvėjimosi požymių. Juos gali lemti kelios priežastys, viena iš jų  – naujų variklio dalių metalo paviršiaus kietumo ir alyvos nesuderinamumas.
Ši problema ne tokia paprasta, kaip gali atrodyti. Tai galima būtų susieti su šiuolaikinių priedų naudojimu tepaluose ir tų priedų poveikio senesnio modelio automobilių variklio dalims.
Anksčiau dėvėjimuisi  mažinti į variklines alyvas dažniausiai buvo dedama ZDDP priedo(cinko dialkilditiofosfato, t. y. cinko ir fosforo turinčios medžiagos). Daugiausia problemų kildavo dėl per didelio fosforo kiekio (peleningumo) automobilio išmetamosiose dujose, nuo kurio priklauso išmetimo sistemos eksploatavimo trukmė ir oro tarša.
Norint padidinti alyvos keitimo intervalus, stengiamasi naudoti mažos klampos tepalus – 0w30 arba 5w30, kuriuose dalis ZDDP priedų yra pakeista modernesniais.
CLASSIC-MillersOils-web.jpgŠios alyvos su moderniais priedais atitinka gamintojų (Ford, BMW, VAG, Mercedes ir kitų) keliamus reikalavimus ir origanalių dalių (OE) specifikacijas. Kadangi alyvos su naujais priedais turi visai kitokį poveikį mažinanti automobilio variklių dalių dėvėjimąsi, variklio ir greičio dėžės pagrindinių dalių (dantračių, velenų) paviršiaus kietumas turi būti atitinkamai kitoks.
Naudojant šias naujas alyvas nekyla variklio dalių dėvėjimosi  problemų su VW varikiais. Tačiau juos naudojant senesnio modelio lenktyniniams arba klasikiniams automobiliams gali atsirasti pastebimų dėvėjimosi požymių dėl to, kad detalių paviršiaus metalo kietumas yra nepritaikytas alyvoms su naujausiais priedais.